Erasmus için Zoom toplantısı 17.03.2023 Pazartesi günü 17.00-18.00 arasında yapılacaktır ve ve nihai listeler belirlenecektir. Bu toplantının telafisi/tekrarı olmayacağı için toplantıya herkesin katılımı önemle rica olunur. Katılım sağlamayan öğrencilerin daha sonra yerleştirilme durumu bizim tarafımızdan olmayacaktır. Zoom toplantı linki web sayfasından 17.03.2023 Pazartesi günü paylaşılacaktır. Toplantı öncesi kişisel soru maillerine cevap vermeye yetişilemeyeceğinden sorularınız toplantı esnasında cevaplanacaktır.
- Başvuru yapacak olan kişilerin tercihlerini en çok gitmek istedikleri üniversiteden en az gitmek istedikleri üniversiteye şeklinde sıralaması gerekmektedir ve hangi dönemde gitmek istediklerini belirlemesi gerekmektedir. 17.03.2023 Pazartesi günü saat 12:30 a kadar mail ile (hazal.cakmak@yildiz.edu.tr) iletmeniz gerekmektedir.
Bölümümüzün hali hazırda anlaşmalı olduğu okulların listesi ve anlaşma metinlerine ekteki linkten ulaşabilirsiniz. Kontenjanlar anlaşmalardaki gibidir. Örneğin anlaşma 3 kişi x 10 ay ise kontenjan toplamda 3 kişi gidecek demektir.